Opcja nie działa wstecz, zatem dokumenty nie są zmieniane od momentu włączenia tej opcji, do momentu włączenia tej opcji, status i treść dokumentu...
Witamy,Numer konta nie jest zmieniany i kopiuje się z poprzedniego dokumentu - prosimy to sprawdzić jeszcze raz i ewentualnie prosimy o udzielenie...
Witamy,Zmieniliśmy już ustawienia Pana konta, w przyszłości może Pan samodzielnie wykonać taką zmianę na stronie - https://www.fakturowo.pl/parametry...
Kwota słownie to domyślnie kwota do zapłaty - jeśli dokument jest opłacony i kwota do zapłaty wynosi 0 wówczas kwota słownie to: zero złotych. ...
Przedstawiamy wykaz najnowszych funkcji udostępnionych w naszym serwisie: Wprowadziliśmy możliwość wspólnej numeracji dla wybranych przez Użytkownika...
Na stronie - https://www.fakturowo.pl/wiadomosci - samodzielnie wpisał Pan niepoprawne ustawienia własnego serwera SMTP - dlatego wiadomości nie są...
Na stronie - https://www.fakturowo.pl/parametry - należy ustawić tak jak poniżej:- w polu - Sposób płatności - należy wybrać - Przelew- w polu -...
Na stronie - https://www.fakturowo.pl/parametry - należy ustawić tak jak poniżej:- w polu - Sposób płatności - należy wybrać - Przelew- w polu -...
Zmieniliśmy ustawienia Pana konta - prosimy zerknąć czy chodziło o coś takiego?
Aby pole - Po terminie - znajdujące się na liście dokumentów było poprawnie wyliczane to na dokumencie w polu - Sposób płatności - powinien Pan...