Ze względu na kompleksową zmianę oprogramowania, nie ma możliwości przeniesienia dokumentów wystawionych w serwisie Efaktury.org (a także danych klientów) - wszystkie dokumenty wystawione i zapisane w serwisie Efaktury.org będą cały czas dostępne z możliwością bezpłatnego pobierania w PDF (w starym serwisie) bez konieczności przedłużania abonamentu (serwis Efaktury.org będzie działał cały czas równolegle z serwisem Fakturowo.pl).
Jeśli w serwisie Efaktury.org mamy wykupiony abonament to należy przesłać do nas wiadomość z informacją o przeniesienie ważności abonamentu. Należy przesłać nam numer ID konta w każdym serwisie, numery ID można sprawdzić na poniższych stronach:
Warunkiem przeniesienia ważność abonamentu powyżej 180 dni jest dopłacenie różnicy kosztów abonamentów pomiędzy serwisami. Przypominamy, że ważność abonamentu należy przedłużać tylko w tym serwisie z którego się korzysta - wszystkie dokumenty wystawione i zapisane w serwisie Efaktury.org będą cały czas dostępne (w starym serwisie) bez konieczności przedłużania abonamentu (serwis Efaktury.org będzie działał cały czas równolegle z serwisem Fakturowo.pl).
Jakie są opłaty w Fakturowo.pl?
Po zarejestrowaniu konta oferujemy 100 dni darmowego testowania naszego serwisu - w tym czasie można przetestować dostępne funkcje. Jeśli po okresie testowym użytkownik nie wykupi abonamentu, może nadal bezpłatnie korzystać z serwisu jednakże dostęp do części funkcji jest ograniczony - bezpłatnie (po 100 dniowym okresie testowym) można wystawić 5 dokumentów miesięcznie, bez ograniczeń można pobierać dokumenty wystawione wcześniej. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji (po 100 dniowym okresie testowym) należy wykupić abonament. Nasz szczegółowy cennik znajduje się na stronie -
https://www.fakturowo.pl/pomoc/cennik