Dodatkowe pola w danych kontaktowych
W naszym serwisie istnieje możliwość dodania dodatkowych pól w danych kontaktowych na wystawianym dokumencie. Możliwe pola do dodania to:
  • numer PESEL
  • numer dowodu
  • numer BDO
  • numer REGON
  • numer KRS
  • Państwo
  • Email
  • Telefon
  • Fax
  • WWW
Aby dodać dodatkowe pola, należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją ze zdjęcia - należy kliknąć w miejsce oznaczone czerwoną strzałką i wybrać pola które mają być widoczne na dokumencie.

UWAGA!
Po włączeniu dodatkowych pól należy kliknąć odnośnik - Zapisz ustawienia - po zapisaniu włączone pola będą zawsze widoczne - jeśli ich nie zapiszemy to przy następnym wystawieniu dokumentu pola należy włączyć ponownie. Należy również pamiętać, że ustawienia należy zapisać dla każdego rodzaju dokumentu, czyli np. dla faktury VAT, dla faktury proforma, dla faktury zaliczkowej, itp..
Dodatkowe pola