Termin płatności
Korzystam dość krótko z systemu, ale podoba mi się.

Brakuje mi natomiast funkcji związanych z monitorowaniem, który klient nie zapłacił:
1) Raport płatności nie uwzględnia terminów płatności, np. ile dni płatność jest po terminie. To powinna być chyba jedna z podstawowych rzeczy.
2) W widoku wszystkich dokumentów można włączyć w parametrach by pokazało termin płatności, ale nie da się po nim sortować.
3) Wygodne byłoby żeby w menu Faktury była podzakładka: Faktury nieopłacone i od razu pokazywało listę takich faktur z kolumną "Ile dni po terminie", oczywiście z możliwością sortowania po niej.
Odpowiedzi (8)

Fakturowo.pl

Dziękujemy za zgłoszoną sugestię, postaramy się wkrótce wprowadzić proponowane funkcje.


Solmedia

Bardzo dziękuję, to naprawdę dobra wiadomość!


Fakturowo.pl

Funkcje, które Pan prosił zostały właśnie wprowadzone.


Solmedia

Dzień dobry, zasadniczo zmiany to krok w dobrym kierunku, dziękuję.
Mam takie prośby/uwagi:
- sortowanie po terminie płatności w https://www.fakturowo.pl/niezaplacone nie działa dobrze, sortuje się alfabetycznie a nie po dacie (np. mam 01-02-2018, potem 12-02-2018, a potem 18-01-2018).
- brakuje mi cały czas tego, żebym widział, która faktura jest po terminie i ile dni (chciałbym móc posortować po kolumnie "ile dni po terminie", żeby widzieć do kogo dzwonić z przypomnieniem o zapłaceniu w pierwszej kolejności).


Fakturowo.pl

Witamy, sortowanie już zostało poprawione i działa prawidłowo. Wkrótce dodamy również dodatkową kolumnę - Po terminie - z informacją o liczbie dni.


Fakturowo.pl

Witamy, dodaliśmy już dodatkowe pole - Po terminie - z informacją o liczbie dni.


Solmedia

Dzień dobry, widzę, że pole z informacją o licznie dni zniknęło. Czy jest jakiś powód?