Podwójnie wystawiona faktura
Witam. Wystawiłam za pośrednictwem waszej strony bez logowania rachunek. Pobrałam go lecz okazało się że trzeba go poprawić więc cofnęłam się do formularza, zmieniłam i pobrałam ponownie. To znaczy że teraz mam wystawione dwa rachunki ?
Jeśli tak to co mam zrobić? Jak je anulowac?
Dodam że przy pobraniu poraz drugi pliku wyskoczył komunikat "czy na pewno chcesz pobrać plik ponownie?"
Proszę o szybką odpowiedź
Odpowiedzi (4)

Fakturowo.pl

Dokumenty wystawiane w naszym serwisie nie są przez nas nikomu przekazywane ani udostępniane.

Tylko od Użytkownika (czyli od Państwa) zależy co zrobicie z wystawionym dokumentem, czy dokument przekażecie kontrahentowi, czy ujmiecie go w raportach JPK, itp..


Użytkownik

A czy po zalogowaniu utworzony już na moim koncie rachunek, który został anulowany od razu po utworzeniu również nie trzeba nigdzie przedstawiać?


Fakturowo.pl

Tylko od Użytkownika (czyli od Państwa) zależy co robicie z wystawionymi dokumentami - jeśli wystawiony dokument nie był wprowadzony do obrotu księgowego (czyli np. nie był wysłany do kontrahenta) to z takim dokumentem można zrobić wszystko - usunąć, edytować/zmienić, anulować, itp..


Użytkownik

Bardzo dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam