Witam. Wystawiłam za pośrednictwem waszej strony bez logowania rachunek. Pobrałam go lecz okazało się że trzeba go poprawić więc cofnęłam się do formularza, zmieniłam i pobrałam ponownie. To znaczy że teraz mam wystawione dwa rachunki ?
Jeśli tak to co mam zrobić? Jak je anulowac?
Dodam że przy pobraniu poraz drugi pliku wyskoczył komunikat "czy na pewno chcesz pobrać plik ponownie?"
Proszę o szybką odpowiedź
Jeśli tak to co mam zrobić? Jak je anulowac?
Dodam że przy pobraniu poraz drugi pliku wyskoczył komunikat "czy na pewno chcesz pobrać plik ponownie?"
Proszę o szybką odpowiedź
Odpowiedzi (4)
Dokumenty wystawiane w naszym serwisie nie są przez nas nikomu przekazywane ani udostępniane.
Tylko od Użytkownika (czyli od Państwa) zależy co zrobicie z wystawionym dokumentem, czy dokument przekażecie kontrahentowi, czy ujmiecie go w raportach JPK, itp..
A czy po zalogowaniu utworzony już na moim koncie rachunek, który został anulowany od razu po utworzeniu również nie trzeba nigdzie przedstawiać?
Tylko od Użytkownika (czyli od Państwa) zależy co robicie z wystawionymi dokumentami - jeśli wystawiony dokument nie był wprowadzony do obrotu księgowego (czyli np. nie był wysłany do kontrahenta) to z takim dokumentem można zrobić wszystko - usunąć, edytować/zmienić, anulować, itp..
Bardzo dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam