Płatność
Dzień dobry,
próbowałam zapłacić abonament karta płatniczą, niestety bezskutecznie. Odrzuca płatność. Wyjaśniałam sprawę w banku. Nie są widoczne w ogóle próby wykonania transakcji. Przy kolejnej próbie zapłaty wyskakuje mi tylko okno do zapłaty kartą.
Firma ma konto w Santander u Państwa jest możliwość płatności Santander, ale tylko przez centrum24, nie ma natomiast IBiznes24. Być może to jest przyczyna odrzucenia.
Chociaż z drugiej strony karta płatnicza nie powinna być zależna od jednego profilu płatności bankowej.
Proszę o przesłanie polecenia przelewu albo fakturę z nr konta do zapłaty.
Pozdrawiam
Katarzyna Hofer
Odpowiedzi (1)

Fakturowo.pl

Przed chwilą sprawdziliśmy możliwość dokonywania płatności za pomocą kart kredytowych - wszystko działa poprawnie, bez problemu dokonaliśmy płatność kartą Visa.

Jeśli macie Państwo problem z tym rodzajem płatności to prosimy wybrać jakąś inną metodę i dokonać płatność jeszcze raz.