W przypadku włączonej obsługi magazynu, na wystawianych dokumentach sprzedażowych domyślnie umieszczane są produkty z cenami sprzedaży.
Jeśli chcemy wystawić dokument, na którym będą widoczne produkty z cenami zakupu to oczywiście istnieje taka możliwość. Podczas wybierania produktu z bazy produktów należy zaznaczyć opcję - Po zaznaczeniu tej opcji, produkty będą dodawane z ceną zakupu, a nie z ceną sprzedaży (opcja działa tylko jeśli produkt ma przypisaną cenę zakupu) - wówczas na dokumencie zostanie umieszczony produkt wraz z cenami zakupu.
Sposób postępowania jest widoczny za załączonym poniżej zrzucie ekranu.
Jeśli chcemy wystawić dokument, na którym będą widoczne produkty z cenami zakupu to oczywiście istnieje taka możliwość. Podczas wybierania produktu z bazy produktów należy zaznaczyć opcję - Po zaznaczeniu tej opcji, produkty będą dodawane z ceną zakupu, a nie z ceną sprzedaży (opcja działa tylko jeśli produkt ma przypisaną cenę zakupu) - wówczas na dokumencie zostanie umieszczony produkt wraz z cenami zakupu.
Sposób postępowania jest widoczny za załączonym poniżej zrzucie ekranu.
