Potwierdzenie wysłania wiadomości
Istnieje możliwość otrzymania potwierdzenia, że z naszego serwisu wysłano do klienta dokument lub fakturę. Aby otrzymać takie potwierdzenie należy podczas wysyłania wiadomości zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu wystawiania dokumentu. Poniższy zrzut ekranu przedstawia sposób wybrania odpowiedniej opcji, aby otrzymać powiadomienie email o wysłaniu wiadomości.

Warto pamiętać, że informacje o wysłanych wiadomościach są zapisywane automatycznie na stronie - Ustawienia > Wiadomości.

Potwierdzenie (w formie pliku PDF) można pobrać również już po wysłaniu wiadomości, opis na poniższej stronie:
https://www.fakturowo.pl/pomoc/potwierdzenie-pdf-po-wyslaniu-wiadomosci

Ponadto można również otrzymać potwierdzenie odczytania wiadomości, opis na poniższej stronie:
https://www.fakturowo.pl/pomoc/potwierdzenie-odczytania-wiadomosci
Potwierdzenie wysłania wiadomości