Archiwum
Do archiwum automatycznie przenoszone są wszystkie dokumenty które:
  • zostały zapisane ponad dwa lata temu oraz na których data wystawienia oraz data sprzedaży jest starsza niż dwa lata;
  • znajdują się na koncie, na które użytkownik nie logował się przez ponad rok;
Dokumenty przeniesione do archiwum są cały czas dostępne, zmienia się jedynie folder, w którym dokumenty są widoczne, czyli dla dokumentów sprzedażowych folder - Dokumenty > Archiwum oraz dla dokumentów kosztowych folder - Koszty > Archiwum

Przenoszenie do archiwum
Do archiwum można samodzielnie przenieść dowolnie wybrane dokumenty - jest to przedstawione na pierwszym zrzucie ekranu.

Przenoszenie do bazy podstawowej
Możliwe jest również przeniesienie dokumentów z archiwum do bazy podstawowej - jest to przedstawione na drugim zrzucie ekranu.

Generowanie raportów
Istnieje możliwość wygenerowania dowolnego raportu dla dokumentów, które zostały przeniesione do archiwum - w tym celu wystarczy tylko zmienić zmienić bazę danych - jest to przedstawione na trzecim zrzucie ekranu.
Przenoszenie do archiwum
Przenoszenie do bazy podstawowej
Raporty archiwum