OD dłuższego czasu nie mogę wysłać faktury z portalu. co jest przyczyną?
Odpowiedzi (3)
Z naszego serwera pocztowego wiadomości wysyłane są poprawnie, nasz serwer pocztowy nie znajduje się również na żadnej liście RBL.
Jednakże z naszego serwisu korzysta ponad 150000 użytkowników - przy tak dużej ilości wysyłanych dokumentów/wiadomości, niektóre serwery pocztowe mogą traktować nasze wiadomości jako spam - niestety nie mamy na to żadnego wpływu (czy filtr antyspamowy danego odbiorcy odrzuci naszą wiadomość).
Gdy występuje problem z wysyłaniem wiadomości proponujemy korzystanie z wysyłania wiadomości z wykorzystaniem własnego serwera SMTP - dzięki tej funkcji użytkownicy mają pewność, że wszystkie wiadomości wysyłane z naszego serwisu docierają do odbiorców, więcej informacji na stronie -
https://www.fakturowo.pl/pomoc/wysylanie-wiadomosci-przez-smtp
Wszystko mam ustawione tak jak w opisie i nadal nie mogę wysyłać wiadomości. wyskakuje komunikat SMTP Error: Could not authenticate
Korzysta Pan z konta WP.PL - konto to wymaga dodatkowego włączenia dostępu dla protokołu SMTP - w tym celu należy skontaktować się z administratorem kont wp.pl z prośbą o włączenie takiego dostępu do konta.