Uprawnienia użytkowników
Dzień Dobry
Jak administrator konta, utworzyłem dostęp kolejnym trzem osobom - dwie korzystają w Polsce, jedna w Niemczech.Wszyscy użytkownicy otrzymali takie same uprawnienia. Jedna z nich nie widzi żadnych dokumentów.Osoba ta korzysta z fakturowo.pl w Niemczech. Czy to może przyczyna, ze ma ograniczony dostęp do portalu? Jeśli nie, gdzie mogę szukać rozwiązania tego problemu?
Pozdrawiam
Odpowiedzi (1)

Fakturowo.pl

Lokalizacja nie ma żadnego znaczenia. W ustawieniach uprawnień danego użytkownika zapewne zaznaczyliście Państwo opcję - Pozostałe > Dostęp tylko do własnych dokumentów (zapisanych przez siebie).

Po zaznaczeniu tej opcji użytkownik ma dostęp tylko do tych dokumentów (zarówno sprzedażowych oraz kosztowych) które sam zapisał, inne dokumenty będą dla użytkownika niewidoczne - zatem należy odznaczyć tą opcję aby użytkownik mógł widzieć wszystkie dokumenty.


Korekta