Nie wysyłanie rachunków
Dzień dobry. Po wystawieniu rachunków 08,08,2021 dostałem potwierdzenie, że zostały one dostarczone e-mailem jednak nie doszły do kontrahenta. 18.08.2021 ponownie wystawiłem te same rachunki i wysłałem. Ponownie dostałem potwierdzenie, że doszły jednak tak się nie stało. Jaka jest tego przyczyna?
Odpowiedzi (1)

Fakturowo.pl

Z naszego serwera pocztowego wiadomości wysyłane są poprawnie, nasz serwer pocztowy nie znajduje się również na żadnej liście RBL.

Jednakże z naszego serwisu korzysta ponad 150000 użytkowników - przy tak dużej ilości wysyłanych dokumentów/wiadomości, niektóre serwery pocztowe mogą traktować nasze wiadomości jako spam - niestety nie mamy na to żadnego wpływu (czy filtr antyspamowy danego odbiorcy odrzuci naszą wiadomość).

Gdy występuje problem z wysyłaniem wiadomości proponujemy korzystanie z wysyłania wiadomości z wykorzystaniem własnego serwera SMTP - dzięki tej funkcji użytkownicy mają pewność, że wszystkie wiadomości wysyłane z naszego serwisu docierają do odbiorców, więcej informacji na stronie -

https://www.fakturowo.pl/pomoc/wysylanie-wiadomosci-przez-smtp