Odpowiedzi (3)
Z naszego serwera pocztowego wiadomości wysyłane są poprawnie, nasz serwer pocztowy nie znajduje się również na żadnej liście RBL.
Jednakże z naszego serwisu korzysta ponad 100000 użytkowników - przy tak dużej ilości wysyłanych dokumentów, niektóre serwery pocztowe mogą traktować nasze wiadomości jako spam - niestety nie mamy wpływu na to czy filtr antyspamowy danego odbiorcy odrzuci naszą wiadomość.
Gdy występuje problem z wysyłaniem wiadomości proponujemy korzystanie z wysyłania wiadomości z wykorzystaniem własnego serwera SMTP - dzięki tej funkcji użytkownicy mają pewność, że wszystkie wiadomości wysyłane z naszego serwisu docierają do odbiorców, więcej informacji na stronie -
https://www.fakturowo.pl/pomoc/wysylanie-wiadomosci-przez-smtp
Czyli, jeśli dobrze wyczytałam, korzystam z onet poczty to będą problemy? I mam maila na inne konto zarejestrować?
Jeśli będzie Pan chciał korzystać z funkcji wysyłania wiadomości email z wykorzystaniem własnego serwera SMTP to niestety ONET.PL nie oferuje możliwości wysyłania wiadomości email z wykorzystaniem zewnętrznych aplikacji. W takim przypadku zalecamy zarejestrowanie konta u operatora GMAIL.COM - operator ten umożliwia bezproblemowe wysyłanie wiadomości z wykorzystanie zewnętrznych aplikacji.
Po zarejestrowaniu konta np. w gmail.com, należy następnie dostosować ustawienia zgodnie z opisem ze strony: https://www.fakturowo.pl/pomoc/wysylanie-wiadomosci-przez-smtp