05-03-2024
W dniu 05-03-2024 wprowadziliśmy nową opcję dostępną podczas logowania - Nie pytaj o email i hasło na tym urządzeniu przez 6 miesięcy - oprócz tej opcji dostępne są również opcje -  Nie pytaj o email i hasło na tym urządzeniu przez 1 dzień oraz 1 miesiąc.

Zaznaczenie jednej z powyższych opcji powoduje, że po zamknięciu i ponownym otwarciu przeglądarki użytkownik nie zostaniemy wylogowani z serwisu (w wybranym okresie czasu). Opcje te są przydatne podczas wystawiania dokumentów, zaznaczając jedną z tych opcji mamy pewność, że nie zostaniemy wylogowani z serwisu (w przypadku dłuższego okresu bezczynności np. podczas wystawiania dokumentu). Jeśli z komputera korzystają inne osoby, nie należy zaznaczać tej opcji lub należy pamiętać o każdorazowym wylogowaniu się po zakończeniu pracy w serwisie. Kliknięcie przycisku - Wyloguj się - wylogowuje nas z konta, niezależnie od zaznaczonej opcji.

Dodaliśmy również opcję, która umożliwia podgląd wpisywanego hasła.

W związku z wprowadzonymi zmianami może zdarzyć się sytuacja, że zostaniecie Państwo jednorazowo wylogowani z serwisu - wówczas należy się ponownie zalogować (oczywiście hasło logowania nie ulega zmianie).