Nazwa towaru lub usługi  Jm.  Ilość 

Oferta handlowa (tylko ilość)
Oferta handlowa jest niezbędnym elementem do tego by funkcjonować na konkurencyjnym rynku, wyróżniać się spośród innych i pozyskiwać nowych kontrahentów. Oferta ma na celu zaprezentowanie towarów lub usług danej firmy. Jej stworzenie musi być niezwykle przemyślane, ponieważ jest to swego rodzaju wizytówka przedsiębiorstwa, która ma zachęcić do współpracy. Opis oferty powinien być konkretny i jasno sprecyzowany. Warto posługiwać się językiem korzyści, które potencjalny Klient uzyska decydując się na kooperację. W ofercie handlowej należy zawrzeć też informacje o współpracy z dotychczasowymi Klientami, szczególnie jeżeli są to znane i cenione marki.


W jakim celu tworzy się ofertę handlową?

Ofertę handlową wystawia się w celu przedstawienia propozycji produktowej przygotowanej dla potencjalnego Klienta.


Jakie dane/informacje powinny być zawarte w ofercie handlowej?

Najważniejszymi elementami oferty handlowej są w tym przypadku szczegółowe informacje odnoszące się do nazwy i ilości oferowanych towarów/usług.


O czym należy pamiętać przy wystawianiu oferty handlowej?

Oferta handlowa powinna być skierowana do grupy potencjalnie zainteresowanej danym produktem. Należy dokładnie i szczegółowo opisać prezentowany towar wraz z uwzględnieniem proponowanych/możliwych ilości zakupu. Dla zwiększenia szans sprzedażowych warto uwzględniać w opisie korzyści, które osiągnie się po zakupie prezentowanych towarów/usług.