Ta strona dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników, skorzystaj z poniższego formularza aby się zalogować!
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się
Nie pamiętasz hasła? Przypomnij hasło
Zasady bezpiecznego logowania
  • Przed zalogowaniem się, sprawdź czy adres strony logowania w przeglądarce zaczyna się od https://www.fakturowo.pl (końcówka naszej strony to .pl);
  • Sprawdź, czy w oknie przeglądarki przed adresem strony pojawił się znak kłódki - to oznacza, że połączenie jest szyfrowane, czyli wszystkie dane przesyłane pomiędzy Twoją przeglądarką, a naszym serwerem są zaszyfrowane;
  • Czytaj uważnie pojawiające się w przeglądarce komunikaty o alertach bezpieczeństwa;

Wykaz kosztów według miesięcy
Wykaz kosztów według miesięcy to raport generowany na podstawie dokumentów zakupowych wprowadzanych do systemu w celu szczegółowej analizy kosztów w podziale na poszczególne miesiące. W ten sposób przedsiębiorcy mogą łatwiej zarządzać finansami i monitorować wydatki w danych okresach rozliczeniowych. Wykaz kosztów pozwala na lepszą identyfikację miesięcy o najwyższych kosztach i optymalizację zarządzania wydatkami w przyszłości.


Kto powinien prowadzić wykaz kosztów według miesięcy?

Sporządzanie takiego raportu jest zalecane, szczególnie w przypadku firm, które chcą łatwiej przygotowywać deklaracje podatkowe, kontrolować wydatki w dłuższym okresie i uzyskać szczegółowe dane, które są potrzebne do analizy finansowej.


Jakie dane zawiera wykaz kosztów według miesięcy?

Raport kosztów według miesięcy zawiera takie informacje jak: podział na miesiące (każdy miesiąc prezentowany jest jako osobny segment), liczbę dokumentów (faktur i innych dokumentów zakupu w danym miesiącu), wartość netto, kwota VAT (łączna kwota VAT wynikająca z dokumentów zakupu), wartość brutto, stawka VAT, podsumowanie (obejmujące wszystkie miesiące i uwzględniające łączną liczbę dokumentów, sumę netto, VAT i brutto).


Jakie koszty uwzględnić w wykazie?

Wykaz kosztów może obejmować koszty stałe (czynsz, media, wynagrodzenia), koszty zmienne (zakup surowców, paliwa, transport), koszty operacyjne (wydatki związane z działalnością firmy), koszty administracyjne (materiały biurowe, obsługa prawna), koszty finansowe (odsetki od kredytów, prowizje banku) i inne wydatki (marketing, szkolenia).


Wykaz kosztów według miesięcy - wzór
Poniżej umieszczamy przykładowy wzór wykazu kosztów według miesięcy. Pobierz plik aby zapoznać się ze strukturą raportu i sprawdzić, jakie informacje zawiera. Kliknij tutaj aby pobrać przykładowy wzór dokumentu w wersji PDF!
Wykaz kosztów według miesięcy - wzór PDF