Dzień dobry,
od kilku miesięcy na fakturze z automatu nie pojawia się nasz numer konta, za każdym razem trzeba kliknąć żeby owy numer się pojawił. Kiedyś tak nie było. To bardzo uciążliwe. Nie zawsze o tym pamiętam przez co do klientów zostają wysłane faktury bez nr konta. Proszę o szybką interwencje w tej sprawie!
od kilku miesięcy na fakturze z automatu nie pojawia się nasz numer konta, za każdym razem trzeba kliknąć żeby owy numer się pojawił. Kiedyś tak nie było. To bardzo uciążliwe. Nie zawsze o tym pamiętam przez co do klientów zostają wysłane faktury bez nr konta. Proszę o szybką interwencje w tej sprawie!
Odpowiedzi (1)
Dzień dobry,
Na stronie - Ustawienia > Konta bankowe - nie miała Pani ustawionego domyślnego konta bankowego - zmieniliśmy już ustawienia Pani konta.
Sposób zmiany ustawień jest opisany w dziale pomocy:
https://www.fakturowo.pl/pomoc/konta-bankowe