Serwis umożliwia dostęp do wybranych funkcji poprzez interfejs programistyczny API (tutaj można zapoznać się z opisem usługi), dzięki temu możliwa jest integracja zewnętrznych aplikacji z kontem użytkownika zarejestrowanym w serwisie. Możliwość korzystania z API jest dodatkową usługą płatną, jednorazowy koszt aktywacji usługi to 50 PLN brutto (opłata aktywacyjna jest pobierana tylko raz). Opłatę za usługę należy dokonać poprzez stronę - Ustawienia > Abonament (z listy należy wybrać odpowiedni rodzaj opłaty). Korzystanie z API serwisu możliwe jest na trzy różne sposoby, które zostały opisane poniżej.
API - wystawianie dokumentów
Metoda ta umożliwia użytkownikowi automatyczne wystawianie dokumentów. Po wystawieniu dokumentu możliwa jest edycja, usunięcie lub pobranie dokumentu w formacie PDF.
API - dokumenty do wystawienia
Metoda ta umożliwia użytkownikowi zapisanie informacji o dokumentach do wystawienia oraz samodzielne wystawianie dokumentów na podstawie zapisanych informacji.
API - wypełnienie formularza
Metoda ta umożliwia użytkownikowi automatyczne wypełnienie formularza dokumentu oraz samodzielne wystawianie dokumentu na podstawie wypełnionego formularza.